Lite om mig<3

Du heter: kristi
Smeknamn: kikki  

Låt som när du är ledsen sörjer till:

Beroende av: Familj,Vänner och Hästar

Vad tror folk om dig?   Jag är glad!

Stämmer det? hehe nae inte alltid men skulle önska det.

Vad får du oftast komplimanger för? När jag rider!!,ibland mina kläder.

Hur imponerar man på dig?    
Brukar du skratta för dig själv? mmm sjävklart =)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "heeej =) gör du<3"

Var bor du?  Rejmyre

Trivs du där? JA!!

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? Sara

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Hon frågade om vi skulle åka till stallet!<33
Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Hehe, ja brukar typ alltid och komma i tid till allt jag ska!!<3 
Hur känner du dig nu: lite trött,ledsen, lite blandat

Vanligaste färg på dina kläder:  Blandat!<3

Vad tycker du om dina fötter:  för små

Vad saknar du: Min syster och resten av familijen i Norge!<33

Hade du en bra kväll igår: aaa jätte mysigt

Favorit dryck på morgonen:  juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt om jag ska upp tidigt annars ganska sent!<3

Är du blyg? JA enormt
Sysslar du med någon idrott:  springa och rida 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  nej tror nog inte det

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet inte

Är du nöjd med ditt liv: JA

Är du bortskämd: Nej! 
Vad gör du i morgon: ska nog rida!

Vad är det värsta du vet?  om nå ljuger åt mig!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja dom är bara bäst

Vad är det finaste du fått?  Sara 
En speciell dag du minns: då jag flyttade till sverige

Du samlar på:  -

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mest sara men inte alltid!
När grät du senast:  igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: hadde nog skafat en riktigt bra hopp häst!!<3<3

Vill du gifta dig:  vet inte
Vill du ha barn:  ja men inte nu!

Är du musikalisk?  Nej!!!

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna:   NEJ!!!


//Kristi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0